torsdag 27 mars 2008

2.

Trött!
Sitter och fixar lite med datorn, måste skaffa ett antivirus program, men jag är så rädd att om man bara tar ett så kommer hela datorn att förstöras och sen sitter man där utan dator =(
Det skulle vara en mardröm !^^
Är väldigt trött just nu och magen känns blytung, saknar Linus.
Jag tror jag vill vara tillsammans med dig.
Vi får se, det är ett par dagar till utan varandra =/
Skulle igentligen till Linköping idag med Sandra men nae, hon verkade ha glömt bort det totalt och jag orkar inte dra upp det, hon verkade ha bättre saker för sig.
Idag drar jag till Becci istället, saknar den skiten, fast ska dock till läkaren innan, jag är nog allergisk mot något, men jag tror inte att det blir läkaren iallafall för det kliar inte lika mycket längre, och jag pallar inte betala hur mycket som helst när jag är rätt så säker själv faktiskt, men det är ledsamt , jag vill inte vara allergisk mot chocklad ! ^^
Well, innan så ska jag iallafall gå lite på stan tänkte jag för att handla lite till Linus, han behöver nya underkläder, pojken slarvar så jäkla mycket så att det är sjukt.
Imorgon åker Sandra och Linda till Göteborg.
Igentligen skulle ju jag kanske ha åkt med, men kände att det var bäst om jag sa att Sandra kanske åkte, då ska dom helt plötsligt åka bil istället, skulle man inte kunna följa med då ?
Fast jag vill inte tränga mig på men det skulle vara skönt om man blev tillfrågad då jag ändå var den som sa vilka som kunde åka och tog ett steg tillbaka.
Men men, inte mycket att göra åt nu, och sen vart det ingen utekväll på fredag, så jag lär väl sticka till far om han tycker att det är ok att ha mig där, jag menar nu när han får vara ensam med Charlotte för en gångs skull så tror jag inte att han vill ha mig där.
Så vadfan ska jag göra i helgen då?
Sitta hemma och tråka och oroa mig för Linus.
Den här helgen kommer att suga hästpung.

Inga kommentarer: