fredag 11 april 2008

6

Jahopp, nu är det slut också.
Han gick för ca en halvtimme sen och vi kom överens tillsammans att det skulle vara slut.
Jag vet inte om jag vill eller inte.
Jag vet inte om jag älskar honom eller inte.
Jag vet ingenting mer än att vi ska fortsätta vara vänner.
Jag tjöt som en gris, och nu ska jag lägga mig och läsa och sova.
Jag vet inte om jag är ledsen eller bara bedövad just nu för just nu känner jag inget.
Men jag ska sova resten av helgen.
Och jag vill att han ska vara här.
Jag saknar honom.



Jag saknar dig så jävla mycket redan.
Jag vill också vara till för förhållanden.
För jag tror att jag älskar dig. =(

söndag 6 april 2008

5

Ooh vad jag saknar dig just nu och älskar dig så jäkla mycket !

Du är bäst.
Och även om jag inte lär varken säga det högt eller till dig så tror jag att jag vill flytta ihop med dig och så.
Men jag vågar bara inte säga det , för man vet aldrig, det blir aldrig som man vill nästan.

torsdag 3 april 2008

4

Ååh jag blir så arg på mig själv, jag är så sämst i allt så det nästan gör ont, det är sjukt vad jag är dum !
Och då menar jag inte dum som i inte snäll utan korkad, jag förstår ingenting.
Klarade av ett mattetal som för mig är jättesvårt, men det var tack vare Sandras hjälp, som hon visserligen fick genom internet men iallafall !
Och sen var det ett likadant tal nästan, det var bara lite andra tecken och så, men nej så helvete heller att man klarar det och sen har jag inte ens börjat med historian, det här kommer att gå så käpprätt åt helvete så det går ju inte =(

3

Jaaa...
Idag skulle det ha varit en pluggdag men det vart inte det tyvärr, det får bli en plugg kväll istället ^^
Ser dock inte framemot det för det är så mycket men jag vet att jag kommer att vara så jäkla stolt över mig själv när det är gjort.
Matte arbete, engelska som jag måste göra som jag har i skåpet, historia ; 2 arbeten. Dra åt helvete vad mycket det är + att jag måste öva mig på pianot en massa nu för att vi har terminsprov i maj någon gång, det lär vara jobbigt, men Mattias gav mig ett papper med trick så att jag kan se vilka jag ska hoppa över i skalor och så och så berättade han att nästa termin är det mer skalor att lära sig, moll. Haha längtar så himla mycket.. INTE!
Uschan, och så har jag pratat med Sandra väldigt mycket nu på senaste tiden, jag tycker så förbannat synd om henne, karljäveln är ju dum.
Visst att jag inte tycker om honom i vanliga fall, vilket jag inte kunnat säga till henne men jag tror hon har förstått det, men jag försöker iaf, i vilket fall som helst, jag har ALDRIG varit med om någon som är så pass okänslig som han är, jag blir galen på honom.
Skulle kunna slå honom, men jag vet att det inte skulle göra någon nytta, så det får bli att prata med henne och ge henne råd. Och självklart vara där för henne som det stöd hon behöver.
Och uschan, jag kan fortfarande inte bli klok på mig själv, jag hatar det här, jag vet inte vad jag vill.
Eller jag vet det, jag vill vara tillsammans med den underbaraste människan på denna jord och det där att jag mådde dåligt av att vara tillsammans med honom p.g.a ingenting har gått över lite nu, men jag menar, ska det verkligen vara så här svårt att fästa sig vid en människa ?
Jag älskar honom men kan inte acceptera att jag har valt honom, jag orkar ju inte med ett förhållande för att jag känner mig så jäkla otillräcklig och instäng. Jag sitter också nästan dagligen och tänker tillbaka på gammalt trots att jag inte vill det .
Som med Kim, jag vill inte tänka på honom för han har inget med mig att göra längre och inte jag med honom men förfan, jag ångrar så mycket som jag gjorde mot honom och jag vill prata med honom om det han gjorde mot mig. Med mig. Han har förstört mig mer än vad jag trodde, men det mesta ligger nog i mig från början , men han rev upp det.
Och jag känner mig så jävla skyldig som tänker på sånna saker nu när jag har Linus, för han är verkligen den bästa för mig, han är alltid snäll, vet alltid vad jag tänker, tröstar mig när jag behöver det, gör mig glad när jag behöver det, han är perfekt, eller ja alla har vi våra dåliga sidor, men jag menar, han är perfekt för mig och ÄNDÅ kan jag inte sluta tänka på mitt ex, som jag inte ens har känslor för, jag känner nada för honom! , då är det något som är fel ?
Usch, jag orkar inte med det, jag vill ha det bättre i huvudet, och min jäkla psykolog kommer aldrig till skott och hjälper mig, jag vill gå till en vanlig kurator, men så fan heller hon i min skola, men ska jag gå till en sådan så måste jag betala , för jag är ju 18 nu.
Jag tycker fan inte om det så jäkla mycket , det är ju kul i vissa avseenden typ som att man får gå ut och man får köpa cigg m.m men man måste samtidigt ta hand om allting själv, vadå förändras man på bara en dag?!
Bara för att jag blev en dag äldre så helt plötsligt ska allt ner på mig, som att jag klarar av det bättre nu än då ?
Aldrig. Närmare är det då att jag klarade av saker att ta hand om och att ta hand om mig själv förr. Nu funkar det inte längre.. Det är för mycket.
Och egentligen är det ju inte ens det, för det är bara bra saker i mitt liv, men jag tänker för mycket.

torsdag 27 mars 2008

2.

Trött!
Sitter och fixar lite med datorn, måste skaffa ett antivirus program, men jag är så rädd att om man bara tar ett så kommer hela datorn att förstöras och sen sitter man där utan dator =(
Det skulle vara en mardröm !^^
Är väldigt trött just nu och magen känns blytung, saknar Linus.
Jag tror jag vill vara tillsammans med dig.
Vi får se, det är ett par dagar till utan varandra =/
Skulle igentligen till Linköping idag med Sandra men nae, hon verkade ha glömt bort det totalt och jag orkar inte dra upp det, hon verkade ha bättre saker för sig.
Idag drar jag till Becci istället, saknar den skiten, fast ska dock till läkaren innan, jag är nog allergisk mot något, men jag tror inte att det blir läkaren iallafall för det kliar inte lika mycket längre, och jag pallar inte betala hur mycket som helst när jag är rätt så säker själv faktiskt, men det är ledsamt , jag vill inte vara allergisk mot chocklad ! ^^
Well, innan så ska jag iallafall gå lite på stan tänkte jag för att handla lite till Linus, han behöver nya underkläder, pojken slarvar så jäkla mycket så att det är sjukt.
Imorgon åker Sandra och Linda till Göteborg.
Igentligen skulle ju jag kanske ha åkt med, men kände att det var bäst om jag sa att Sandra kanske åkte, då ska dom helt plötsligt åka bil istället, skulle man inte kunna följa med då ?
Fast jag vill inte tränga mig på men det skulle vara skönt om man blev tillfrågad då jag ändå var den som sa vilka som kunde åka och tog ett steg tillbaka.
Men men, inte mycket att göra åt nu, och sen vart det ingen utekväll på fredag, så jag lär väl sticka till far om han tycker att det är ok att ha mig där, jag menar nu när han får vara ensam med Charlotte för en gångs skull så tror jag inte att han vill ha mig där.
Så vadfan ska jag göra i helgen då?
Sitta hemma och tråka och oroa mig för Linus.
Den här helgen kommer att suga hästpung.

onsdag 26 mars 2008

1.

Känslor som rusar in och som rusar ut.
Hon har sagt till mig att jag bara ska tänka på det som det, tankar som ändå kommer att försvinna, för alla tankar passerar och jag märker det. Mitt problem är att jag inte kan släppa dom, men bara för att jag tänker en sak betyder inte det att det är sant.
Jag har världens jäkla problem med min pojkvän.
Jag kan inte lista ut om jag kan vara tillsammans med honom längre.
Och jag hatar mig själv för det för jag tror/vet att jag älskar honom.
Jag hoppas det iallafall, för det känns oftast som det.
Jag kanske bara måste vara själv?
Oavsett vilket, jag får inte träffa honom förrens på måndag iallafall så det gör ju inget.
Jag saknar honom som ett as.
Han är ju min gulleplutt, men det känns inte rätt.
Jag vill verkligen inte göra slut men vadfan gör man ?
Det känns lite värdelöst.
Jag saknar dig så jäkla mycket just nu, sängen är tom och kall utan dig.



Egentligen är jag inte ute efter att skriva ut mina känslor på internet som jag kom på det .. men det är säkrast såhär. Eller bäst så kanske man ska skriva.
Jag kan ju verkligen inte skriva dagbok i block eller så för jag får inte ner det, det är helt enkelt MYCKET lättare att skriva på datorn.
Och skapar jag då en blogg så riskerar jag inte att min dumma s.k "dagbok" krashar om min dator gör det.
Det lite sämre är att alla kan se det.