Ååh jag blir så arg på mig själv, jag är så sämst i allt så det nästan gör ont, det är sjukt vad jag är dum !
Och då menar jag inte dum som i inte snäll utan korkad, jag förstår ingenting.
Klarade av ett mattetal som för mig är jättesvårt, men det var tack vare Sandras hjälp, som hon visserligen fick genom internet men iallafall !
Och sen var det ett likadant tal nästan, det var bara lite andra tecken och så, men nej så helvete heller att man klarar det och sen har jag inte ens börjat med historian, det här kommer att gå så käpprätt åt helvete så det går ju inte =(
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar