söndag 6 april 2008

5

Ooh vad jag saknar dig just nu och älskar dig så jäkla mycket !

Du är bäst.
Och även om jag inte lär varken säga det högt eller till dig så tror jag att jag vill flytta ihop med dig och så.
Men jag vågar bara inte säga det , för man vet aldrig, det blir aldrig som man vill nästan.

Inga kommentarer: