fredag 11 april 2008

6

Jahopp, nu är det slut också.
Han gick för ca en halvtimme sen och vi kom överens tillsammans att det skulle vara slut.
Jag vet inte om jag vill eller inte.
Jag vet inte om jag älskar honom eller inte.
Jag vet ingenting mer än att vi ska fortsätta vara vänner.
Jag tjöt som en gris, och nu ska jag lägga mig och läsa och sova.
Jag vet inte om jag är ledsen eller bara bedövad just nu för just nu känner jag inget.
Men jag ska sova resten av helgen.
Och jag vill att han ska vara här.
Jag saknar honom.



Jag saknar dig så jävla mycket redan.
Jag vill också vara till för förhållanden.
För jag tror att jag älskar dig. =(

Inga kommentarer: